Bootje varen

24 juli 2021 - Krk, Kroatië

Vandaag vroeg op. We gaan naar Gerda en Jan Tinus op de camping in Krk. Ook nu weer niet veel kilometers om er te komen, 130 of zo, maar wel weer 2 uur onderweg.

Na de koffie, thee, taart en bijkletsen gingen we met de boot varen. Vanaf het water ziet alles er toch anders uit! En als het warm is, is het op het water heerlijk!

_1000930_1000927_1000933

_1000935

Onderweg zie je allerlei baaitjes waar je kunt aanmeren en rustig kunt liggen en zwemmen. Daar kom je dan ook alleen maar met een boot. Een privé strand dus!

_1000937

En dan gaat ook Pieter varen. Hij is niet zo van het bootje varen, maar voor 1 dag vindt het het zeker wel leuk. Ook nu weer leuke filmpjes, maar die kunnen niet op dit reisblog.

WhatsApp Image 2021-07-24 at 09.57.06

Rond een uur of 4 zijn we weer terug bij de camping. De band gaat achter de boot en daar ga ik op. Dit was echt heel leuk! Je gaat wel hard, maar het is echt leuk om te doen!

WhatsApp Image 2021-07-23 at 16.37.01

WhatsApp Image 2021-07-23 at 16.36.30

Als afsluiting van deze heerlijke, gezellige dag gaan we uit eten. Daarna nog weer terug rijden naar de camping, maar dat viel reuze mee. Het wordt hier al vroeg donker, dus als je de weg niet kent ...

WhatsApp Image 2021-07-23 at 19.10.56

Vandaag, zaterdag, onze laatste dag in Kroatië. Een dagje aan het strand en opruimen. Ik zal vandaag nog wat foto's van de camping en het strand maken want die zijn er nog niet. Ook al is het een echt grote camping, een park kun je wel zeggen, valt het ons reuze mee en is het prima. Wij zoeken normaal campings uit die kleiner zijn, maar volgens mij kennen ze dit in Kroatië niet. Morgenvroeg vertrekken we naar Oostenrijk. Daar blijven we nog 4 nachten en gaan we wandelen en/of fietsen.

1. Gerda:
    24 juli 2021
    Was idd een topdagje samen! 😎🤩👌