Dag 10 - Geiranger

31 juli 2018 - Geiranger, Noorwegen

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen! Toen we om 10 uur op ons balkon voor de cabin stonden lag het eerste cruiseschip al weer in de haven. Dit keer een heel grote, de Independence of the Seas. We kijken sinds gisteren op internet om te kijken wat het schip allemaal te bieden heeft en dat is bij dit cruiseschip wel heel veel: trampolines, zwembaden met glijbaan, een klimwand, een escape room, lasergamen en een flowrider waar je op een surfplank op water kan staan. Omdat het vanmorgen na een aantal uren zon dicht trok en we de nodige regen hebben gehad wou Lisa voor 1 dagje wel even op dit cruiseschip.

Niet veel later kwam het 2e cruiseship, de Aida Aura.

_DSC4970

Na aankomst ging de boot gelijk draaien, zodat het vanavond weer de juiste kant naar de fjorden toe kon varen.

_DSC4972

's Avonds worden de mensen weer aan boort gebracht met kleinere boten. Nadat iedereen binnen is vertrekt de boot weer vanuit Geiranger.

_DSC4979

_DSC4980

_DSC4986

Niet veel later vertrekt ook de Indepence of the Seas. Ondanks het grijze weer levert dit wel mooie foto's en spiegelingen op.

_DSC4991

_DSC4994

En nog wat plaatjes van de camping.

_DSC4985

Door het weer hebben we vandaag niet veel gedaan. Laura en ik hadden een rustdag. Pieter en Lisa zijn nog naar boven naar een uitkijkpunt geweest. Daar komen we donderdag ook nog als we onze reis vervolgen richting Olden.

Zoals het nu lijkt is het weer morgen beter en kunnen we wel op pad. Of het bootje varen wordt of wandelen zien we morgenvroeg wel! Ik denk dat we de dag weer beginnen met het fotograferen van de cruiseschepen die binnenkomen!

1. Hendri:
    31 juli 2018
    Ik zou de stoute schoenen aantrekken en om een kleine rondleiding op één van de cruiseschepen vragen. Omdat jullie neef ook op een dergelijk schip werkt of omdat jullie dochter iets in die wereld wil gaan doen of............een andere vage reden. Wanneer je maar op dat schip komt haha.
  2. Pa:
    1 augustus 2018