Dit jaar een keer anders ...

6 juli 2020 - Vijlen, Nederland

En dan dit jaar voor het eerst in de zomer niet naar het buitenland. Nadat in de meivakantie onze rondreis door Andalusië niet door ging, besloten we ook in de zomer niet naar Spanje te gaan. Na jaren in Italië hadden we besloten om weer een keertje in de zomer naar Spanje te gaan. Nu zijn de grenzen weer open, maar wij hadden ruim een maand geleden al besloten dat we niet zouden gaan, ook al zouden de grenzen weer open zijn. Om nu naar bijv. Barcelona te gaan leek ons geen goed plan. Dus ook deze vakantie geannuleerd. Voor volgend jaar zomer is in ieder geval een gedeelte van de reis al bekend want we kregen ons geld niet terug, maar een voucher. Dus Spanje moet zowel voor de meivakantie als de zomer nog maar een jaartje wachten.

Dan kijken wat gaan we wel doen, want alleen maar thuis was eigenlijk ook niet alles. Na zoeken in Zeeland, waar nog amper iets was te krijgen, en als het er al was dan was het bizar duur, besloten naar Zuid Limburg te gaan voor 1,5 week. Landal Reevallis in Vijlen. Mooi in een huisje zodat bij slecht weer we in ieder geval nog de ruimte binnen hebben.

Het pakken van de spullen voordat we gaan is toch anders dan normaal. Nu pak je op zondag de kleren in, wat spelletjes en een paar eerste boodschappen en je kunt op pad. Onderweg nog even lunchen bij Bomenpark in Heesch. Een erg leuke locatie aan het water.

WhatsApp Image 2020-07-06 at 20.31.55 (1)

WhatsApp Image 2020-07-06 at 20.31.55

Bij het huisje aangekomen de spullen uitgepakt, koffie/thee en lekker buiten in de zon lezen. Na het eten nog een rondje rondom Vijlen gelopen en dat is toch wel echt leuk. Door bos, midden door weilanden, omhoog en omlaag en genoeg te zien of te fotograferen!

_1000151_DSC3108_DSC3109_DSC3110 _DSC3113_DSC3114_1000172_1000173_1000178_1000177_DSC3116_DSC3121_1000182_DSC3124_DSC3128_DSC3122_DSC3129

Voor morgen staat een rondje fietsen op het programma.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carin Stolzenbach:
    6 juli 2020
    Bomenpark? Altijd leuk, dan had je ook hier een kop koffie kunnen komen drinken.

Geniet van ons mooie Nederland
  2. Corine:
    6 juli 2020
    Knop om en genieten van al het moois dat ons land te bieden heeft.
  3. Rini:
    6 juli 2020
    Groot gelijk! En gelukkig wonen we in een mooi land. Wens jullie een hele fijne en ontspannen vakantie ☀️
  4. Sandra Simanowski:
    6 juli 2020
    Hele fijne vakantie in het mooie Nederland. Aan de foto's te zien, zal het niet liggen.
  5. Geert Odink:
    7 juli 2020