Ons onderkomen, agriturismo (farmhouse) Cacciamici

2 augustus 2019 - Pienza, Italië

Na 5 nachten in een appartement in Levanto, 2 nachten in een hotel in het noordoosten van Sardinië en 1 week in een mobil home in het noordwesten van Sardine zaten we de laatste week in een agriturismo (farmhouse) in Toscane. Nieuw voor ons. We hadden nog niet eerder in het een huis op het platteland overnacht. En na 1 week, of eigenlijk al na enkelen dagen, kunnen we zeggen dat dit een perfect onderkomen is!

Vanaf de verharde weg, die hier in Italië zeker niet allemaal even goed zijn, rijd je via een grindweg ongeveer 1,5 kilometer heuvel op naar het huis. Aan de zijkant van de weg de bekende cipressen voor Toscane.

_DSC6222

_DSC6223

_DSC6218_DSC6221

_DSC6210

Wij zaten in 1 van de 8 appartementen, Il Tiglio. op de begane grond. Een erg groot appartement met een keuken/woonkamer en twee slaapkamers met eigen badkamer.

_DSC6208

_DSC6209

Rondom het huis waren plekken gemaakt waar je in de schaduw kon zitten of eten, met uitzicht op het Toscaanse landschap.

_DSC6207_DSC6219_DSC6220

_DSC6216

En ook bij het zwembad hadden we dit uitzicht.

_DSC6211_DSC6212_DSC6214_DSC6215

Het huis is zeker voor herhaling vatbaar en wie weet komen we in de komende jaren hier nog eens terug!

1. Hennie:
    2 augustus 2019
    Wat een prachtig landschap. Mooi uitzicht vanuit je onderkomen.
  2. Carin Stolzenbach:
    2 augustus 2019
    Petra ziet er super uit!
  3. Albert en Aly:
    5 augustus 2019
    Heerlijke relax gelegenheid, genieten doe je samen !