Spiaggia della Pelosa

28 juli 2019 - Stintino, Italië

Op maandagmorgen besloten wij naar wat men zegt het mooiste strand van Sardinië te gaan, Pelosa beach. Dit heeft een hagelwit strand, de zee is lang ondiep en het water is kraakhelder. Helaas hadden wij dit mooiste strand niet voor ons alleen. Het was zeer druk en toeristisch en de 1e keer op maandag konden we om half 11 de auto niet meer kwijt. Dus maar weer terug naar de camping en naar ons eigen strand bij de camping.

Dan een nieuwe poging op dinsdag. Nu de wekker gezet, hoezo  belachelijk, om op tijd naar Stintino te rijden waar het strand is. De auto was deze keer geen probleem, maar het strand wel. Het hagelwitte strand lag al helemaal vol met bedjes (verhuur) die op en aan elkaar staan en handdoeken en parasols van de mensen. Met veel moeite konden wij onze handdoeken en parasol kwijt op het strand.

En in het water zelfs een verkoper met kar met armbandjes en halskettingen!

IMG-20190723-WA0009

Ja, het was zeker het mooiste strand dat wij tot nu toe gezien hebben, maar door de drukte is dit niet helemaal ons ding. Rond een uur of 2 hadden wij het wel gezien en zijn we terug gereden naar de camping om daar naar het zwembad te gaan, waar volop ruimte was en voldoende ligbedden en parasols voor wie maar wil!

IMG-20190723-WA0004

IMG-20190723-WA0020

Nog een paar foto's bij het terug lopen naar de auto.

20190723_14032520190723_14000120190723_14013520190723_14024220190723_140515

1. Gerda:
    28 juli 2019
    Jullie genieten wel zo te lezen! Nog even en dan is het zomaar weer voorbij.. Veel plezier nog!
    Groetjes Jantinus en Gerda
  2. Petra:
    28 juli 2019
    Jazeker genieten we! Nog een week en dan zijn we weer terug in Nederland. Maar nu nog eerst genieten van het mooie Toscane. Morgen een dag met de meiden naar Rome, terwijl Pieter een dag gaat toeren met de auto om foto's te maken.