Zonsondergang in Porec

21 juli 2021 - Porec, Kroatië

Na vanmorgen Laura en Claire op het vliegtuig naar Nederland te hebben gezet in Pula eerst een rustige dag op het strand. We waren al om 6 uur op! Zij hebben een geweldige vakantie gehad, al hebben we ze weinig gezien, alleen tijdens het eten en de twee dagen Plitvice meren.  Zij hadden hun eigen programma met vrienden op de camping en dat was ook helemaal goed. Naar het zwembad, 's avonds/'s nachts gezellig op het strand, het waterpark om de hoek en op de laatste middag zelfs nog parasailen. Ze vonden dit 'vet'. Om er voor te zorgen dat zij ook nog in het blog voorkomen een foto (op verzoek van Claire). Je ziet ze niet, maar er is ook een filmpje waarin je ziet dat ze de boot weer in komen met een grote lach op hun gezicht.

WhatsApp Image 2021-07-20 at 08.22.16

Vanavond richting Porec om de zon onder te zien gaan. Dat lukte niet helemaal. Het leverde wel een aantal mooie plaatjes op, maar de zon verdween op het eind achter een dikke band bewolking boven zee. Morgenavond in Rovinj gaan we in de herhaling!

Op het 1e plaatje iemand op een supplank die voorbij komt.

_1000843

Een bootje.

_1000851

En hier een bootje net onder de zon tussen de twee stukjes land in.

_1000853

Als we teruglopen naar de auto nog een paar laatste foto's.