Op herhaling naar Noorwegen

9 juni 2023 - Dwingelderveld, Nederland

Dit jaar gaan we op herhaling naar Noorwegen. We waren hier als gezin al eens in 2018. Deze keer gaan we met zijn tweeën. De rondreis die we nu gaan maken is anders, maar er zitten zeker plekken bij waar we opnieuw naar toe gaan. De grote steden slaan we dit keer over, dus niet naar Bergen of Oslo.

Ook nu rijden we eerst naar Hirtshals in Noorwegen voor de overtocht naar Noorwegen op zondag. Maar eerst slapen we zaterdag een nacht in Skagen, een Deens dorpje boven in Jutland, direct aan zee, dat bekend staat om zijn gele huizen.

Op de kaart onze 1e week van de rondreis.

Noorwegen - 1e week

Vanuit Hirtshals gaan we zondag met de ferry naar Kristiansand. Vanuit daar rijden we door naar Rysstad. Hier blijven we maar 1 nacht, waarna we maandag door gaan naar camping Lofthus, vlak bij Kinsarvik. Hier blijven we 3 nachten. Ook dit doen we nu anders dan in 2018. Toen bleven we vaak maximaal 2 nachten of soms ook maar 1 nacht op dezelfde plek. Nu blijven we vaak 3 en een keer ook 5 nachten op dezelfde plek.  Minder in- en uitpakken en het gevoel dat je alleen maar in de auto zit. De laatste nachten van de 1e week zijn we in Aurland.

1. Marga Meulenkamp:
    9 juni 2023
    Fantastisch, veel plezier!
  2. Joke:
    9 juni 2023
    Prachtig geniet van het mooie Noorwegen
  3. Gerda:
    10 juni 2023
    Heel veel plezier samen!!
  4. Deckers:
    heel veel plezier en geniet ervan . Arie en Ria Deckers Groenlo