Levanto - Sta piovendo

15 juli 2019 - Levanto, Italië

En dan wordt je 's morgens wakker en klopt helaas de weersvoorspelling. Het regent en als we de voorspelling mogen geloven wordt het pas tegen de avond droog. Dan zoals ik gisteren al schreef maar eerst naar de supermarkt voor boodschappen en brood.

Dat betekende vandaag een dag met lezen, spelletjes zoals Yahtzee en Kolonisten  van Catan en voor de meiden series op Netflix kijken (de WiFi is uitstekend). Gelukkig is het maar 1 dag en schijnt morgen de zon weer volop en kunnen we op pad naar Cinque Terre.

Na het eten, het is droog, toch nog de wandeling over het oude spoor (ferrovia) gemaakt door spoorwegtunnels van Levanto naar Bonassola, een wandeling van ruim 2 kilometer. Een van de spoorwegtunnels is toch echt wel lang en dan is een tunnel zonder licht wel heel erg donker! Gelukkig hebben we de telefoon!

_DSC5597

In Bonassola eerst ons dagelijkse ijsje gehaald en verder gelopen naar een kapel aan het eind van het dorp. Na het maken van foto's weer terug via dezelfde route naar ons appartement.

_DSC5606

_DSC5618

_DSC5617

_DSC5612

_DSC5610_DSC5609_DSC5634

_DSC5635

_DSC5620_DSC5623_DSC5628

Nu ik dit verhaal typ is Pieter met de meiden naar het strand om een foto te maken van Levanto bij avond. Wie weet met welke foto ze terug komen?

1. Sandra Simanowski:
    17 juli 2019
    Wacht op je volgende dagverslag 🌞🌞
    Al mooie avondfoto gezien
    Geniet er lekker van🍹
  2. Petra:
    17 juli 2019
    Met een beetje geluk vanavond laat nog. Gisteren een lange dag in Cinque Terre en vandaag ook. Vanmorgen al om 8 uur net de trein voor de wandeling, nu even met de trein terug geweest naar het appartement voor douchen en omkleden en nu weer met de trein terug naar een van de dorpjes om te eten en weer avond foto's te maken. Dan straks vanavond laat de auto nog inpakken voor morgen vroeg want dan moeten we om 5 uur op voor de boot naar Sardinië. Met een beetje geluk komt er vanavond een verslag van 2 dagen
  3. B.Meulenkamp:
    17 juli 2019
    Veel plezier in Sardinië!
  4. BC:
    18 juli 2019